Friday, August 17, 2007

Ape ek??

Ape ek??kadang2 kite tewas dgn amarah...even mende kecik je..bole jd sebesar2nyer..and aku, kalau da marah sgt..aku wat x kenal dgn org tuh..biar la dia tercongok depan mate pon..aku akan wat bodo..~
Pd aku biar la org tau kite mrh + x suke dgn diorg...dpd pure2 suke, berbual cam biase tp dlm ati berbuku-buku...x jujur dgn diri+dgn org...
kdg2aku perlu keadaan cmtu utk ubah diri..smua tu akan wat aku terpikir..ape aku da wat salah kat dia sampai dia marah kat aku..kalau btul salah,aku bole ubah..insyaAllah kesilapan yg same x kn berulang lg...
tp kalau aku x salah??camne ek??ape kah??(adehhh...xleh pk lagi dah)
susah nk selesaikan masalah idup kn??tp kalau xde masalah cm xlengkap la plak..smua tu yg mewarnai idup kite..suke duke..pahit manis...
mm..dunia...dunia...~

No comments: