Friday, August 17, 2007

Bagaikan Puteri


Novel yg byk wat aku terpikir psl byk mende yg x penah aku pk..dah lebih 10 kali aku bace novel nih..sampai aku bole tau mane part yg aku suke..mane part yg wat aku malas nak bace..mane part yg wat aku seram...mane part yg sedey banget..even da banyak kali bace pon still mengalir air mate..(especially bile Haryani da sedar..pegi kat kg punggor..jerit name laksamana sunan..laksamana sunan pon cam terdengar-dgr Haryani panggil name dia..sbb both of them ade sense yg diorg ade di tempat yg same..pd mase yg same..tp pada zaman yg berlainan)..uwaaa...apekah???(arrkggghhh...otak aku xleh generate)
..Kamu Bagaikan Puteri..Haryani~
Ade plak kesinambungan dgn peristiwa tsunami yg mmg betul2 berlaku..wat aku kdg2percaye yg aku bace tu mungkin jadi btul2...ish...sedeynye bercinte..pastu berpisah...& takkan jumpe lagi sbb berlainan zaman..eee...apekah???(arrkggghhh...otak aku xleh generate)
btul ek??mungkin btul laaa..kalau x camne penulis tu bole dpt idea yg semacam itu...heheheh..tp name pon penulis..Ramlee Awang Mursyid plak tu...fuiyo...bukan sebarangan org tuh...mmg da tu kebolehan penulis yg bole create + olah smua tu sampai wat kite yg bace terbuai perasaan..takot..marah..percaye...sedih...hebatkan diorg...heheheh...

1 comment:

Unknown said...

sokong 100%..saya sangat suka novel ini!hanya yang baca je yg tau bestnya olahan citer ni..cinta tak semestinya bersatu..